Klachtenformulier

Bent u toch niet tevreden? Dan wij ook niet.


Service en Klachten

Wat we graag willen is ons onderscheiden op kwaliteit en service. Hierbij staat het belang van de klant voorop.  Daarom wordt het klantencontact in de werkplaats door een speciaal hiervoor opgeleide receptionist verzorgd. Hij neemt de reparaties aan en weet wat er gaande is in de werkplaats. Ook is hij verantwoordelijk voor de planning van de reparaties en de afspraken met zowel de monteurs als de klanten.

Mocht er, ondanks alle zorg, iets mis gegaan zijn met de reparatie of afspraken, dan is onze receptionist weer uw eerste aanspreekpunt. Hij zal in eerste instantie, eventueel samen met  één van de monteurs, het probleem voor u proberen op te lossen en in een later stadium gaan kijken wat er is misgegaan. Daarna wordt  bekeken hoe dit verder kan  worden afgehandeld. (bijvoorbeeld of het onder garantie valt of anders).

 Bent u, om welke reden dan ook, toch niet tevreden over de afhandeling, dan horen wij dit graag en zouden we het erg op prijs stellen als u onderstaand klachtenformulier wilt invullen. Wij bellen u daarna terug en gaan proberen alsnog een adequate oplossing te zoeken. We hopen zo tevens ook onze werkwijze te kunnen verbeteren.

Klachtenformulier

Dank voor uw bericht. Uw bericht is verzonden. We nemen snel contact met u op.
Terug naar de hoofdpagina.

U heeft één of meerdere velden niet juist ingevuld. Controleer aub uw invoer.